Majoritatea conducatorilor auto care detin un autoturism cu motor termic pe benzina cunosc importanta inocuirii bujiilor ca parte a lucrarilor de reparatii masini in Bucuresti cu adresa virtuala https://www.nordgarage.ro necesare pentru a circula in mod corespunzator pe sosele. Bujiie sunt cele mai importante piese pentru sistemul de aprindere al masinilor, de aceea trebuie ingrijite si inlocuite in mod corespunzator.
Importanta bujiilor si necesitatea inlocuirii lor in oferta serviciilor de reparatii masini Bucuresti
In functie de modul de fabricare, bujiile pot fi realizate din cupru-nichel, platina, iridium si platina dubla. Bujiile sunt fabricate din materiale metalice, ceramice si de sticla. Aceste piese mici, dar foarte importante sunt “capatul de linie” al sistemului de aprindere al masinii, deoarece primesc un impuls de curent prin fise de la bobina de inductie sau de la distribuitor.
Bujiile masinii pot fi considerate consumabile ale masinilor, pentru ca se uzeaza in timp si necesita inlocuire. In caz contrar, acest lucru va duce la o ardere incompleta si la pierderea puterii si cresterea consumului. De aceea, cu cat uzura bujiilor este mai mare, tensiunea electrica necesara produceri scanteii este mai mare.
Reparatii masini in Bucuresti | NordGarage.ro
Buna functionare a bujiilor are un impact foarte mare asupra performantelor motorului masinii, acestea asigurand o pornire facila la rece, o functionare optima in conditii de temperatura si presiune extreme, precum si o aprindere corecta la fiecare ciclu motor.
Cand trebuie inlocuite bujiile?
Bujiile autoturismelor trebuie inlocuite numai intr-un centru autorizat de reparatii masini. Bujiile se schimba in set complet, in functie de cati cilindri are propulsorul. Un set de bujii este inlocuit cu acelasi tip de bujii, in caz contrar pot exista probleme la functionarea motorului.
Bujiile se inlocuiesc atunci cand manifesta uzura avansata, cand zgomotul motorului este diferit, consumul de carburant creste, puterea motorului este mica sau neregulata sau motorul incepe sa dea rateuri. Uleiul prezent pe bujie indica faptul ca in camera de ardere intra ulei, o anomalie cauzata de uzura excesiva a segmentilor pistonului sau nivelului ridicat de ulei.